2014. január 17., péntek

4. fejezet - Meggondolatlan szavak




Elég sokáig maradtam Chris-nél az este. Mikor hazaértem anyám a kanapén aludt el a tv előtt. Halkan felmentem a szobámba és elmentem lezuhanyozni.
Hulla fáradtan dőltem bele az ágyba. Szerencsére hamar elnyomott az álom.

***

Az ablakon beáramlott fényre keltem fel.  Utálk korán kellni inkább az a fajta vagyok aki délutánig alszik és sokáig punnyad az ágyban. Muszály voltam felkelni mikor a telefonom elkezdett  csipogni. Chris üzent.

'' Jóreggelt Blair. Jó lenne összefutni ma. Gyere át hozzám a srácok is itt lesznek. C''

Legalább megvan a programom amúgy se terveztem mára semmit. Bementem a fürdőszobába gyors megmosakodtam, sötétbarna tincseimet leengedve hagytam és a szemem megcsináltam füstösre. A gardróbom előtt álva kerestem, hogy mit kéne felvennem. Nem akartam nagyon kiőltözni minek úgyis csak haveri társaságba leszek. Igaz Chris egy kicsit már más tészta hiszen tegnap még a kanapéján az ölében űlve faltuk egymás ajkait. Remélem nem értette félre az egészet. Én nem akarok tőlle semmit egyszerűen akkor, ott arra volt szügségem. Előkaptam egy rövid farmernadrágot egy fekete Vans "Off The Wall'' felïratú cipővel és egy ugyan olyan fekete Vans cipőt húztam a lábamra. A tükőrbe néztem és elégedetten fogadtam a látványt. Sajnos önimádó vagyok. Tudom nagyon jól, hogy döglenek utánnam a pasik amit ki is használtam mikor elkőltöztem innen. Ezért az egóm is az egekbe van de kit érdekel, hogy erről mit gondolnak az emberek. Bocs, hogy szépnek születtem. A panaszokat a gyártóknál lehet közőlni.  Még utoljára végignéztem magamon és lerohantam a lépcsőn felvettem a táskám és a kocsikulcsom.
Nem kelt sokáig mennem sőt most kifejezetten betartottam minden szabályt így fél óra utazás után ott áltam Chris háza előtt. A többiek is itt lehetnek már a másik kocsit látva. Kopogás nélkűl léptem ba a nagy házba ahol már hallotam a többiek nevetését. Eléggé meglepődtek mikor meglátak legalábbis az arcukról ezt olvastam le. Mindenki elmotyogott valami ''Szia'' -félét de én csak unott arcal ültem le hozzájuk.  Úgy tűnik megzavarhattam valamit, mert elégé kusba volt mindenki.
- Van valami piád itthon? - kérdeztem Chris felé fordúlva.
- Ja.  A hűtőbe van sőr ha az megteszi. - feláltam és elindultam a konyha felé. Mivel már jártam itt párszor egyből megtaláltam azt. Kivettem egy párat és bevittem a többiekhez. De persze már megint roszkor léptem be mert mikor Damon meglátott intett a fejével a többieknek, hogy én is ujra ''köztük'' vagyok. Nagyszerű. Utálom a titkokat. És utálni is fogom.

Már vagy 2 órája a fszságaikat hallgatom nem igaz, hogy nem tudnak valami értelmesről beszélni csak arról a gedvás sportról, vagy hogy ki a legjobb csaj a suliba és kit húznának meg közülük. Volt olyan is amit nem nagyon akartam, hogy velem is megosszanak. Lehet, hogy hülyének néztek de már nem bírtam volna még egy olyan mondatot végig hallgatni amiben arról volt szó, hogy melyik csajjal milyen kalandjuk volt ezért odasétáltam a hifi-hez és feltekerve a hangerőt bekapcsoltam az éppen benne lévő zenét . A fiúk csak lestek rám. Most mit csináljak imádok spontán dolgokat csinálni. Egyszer élünk nem?!
- Mi van? Bulizni akarok és amúgy is unom már, hogy a sulis csajok alsó feléről beszéltek. - mondtam nekik túlkiabálva a zenét. Felrántottam magamhoz Darrent, hogy táncoljon velem. Elősszőr meglepődött, de mikor megfordúltam és hozzá simulva ráztam magam egyből átkarolta a derekam és felvéve a ritmusom ő is rázta velem. Damon félre ment telefonálni, gondolom hívott pár embert, hogy többen legyünk, Chris elment, hogy hozzon még fel több piát.

***

Kis idő múlva már egy csomóan voltunk a zene hangosabban szólt mint azelőbb. Én vedeltem magamba a különböző italokat. Ebbe sem iismertem a határt. Christ pillantottam meg ahogy a kanapén űlve engem bámúlt miközben táncoltam az éppen parketnek berendezett helyen. Odasétáltam hozzá mire beleharapott a szájába ahogy az ölébe űltem lovagló ülésben.  Elkeztem mozgatni a fenekem és egy őltáncot lejtettem neki. Lehet ha józan lettem volna ilyet soha a büdös életbe nem csinálok de a véremet átjárta az alkohol és mentségemre szoljon Chris kurva jól néz ki. Megfogta a derekam miközben folytattam a ''táncom''. Egy hírten kapott bátorságból vezérelve elkaptam az arcát közel húztam magamhoz és egy szenvedélyes csókot váltottam vele. Megnyalta alsó ajkam bejutásért esedezve amit nem adtammeg neki egykönnyen. Megszorította a derekam amitől egy halk nyögés jött ki elnyílt ajkaim közűl. Ezt kihasználva egyből átcsúsztatta nyelvét a számba. Csókunk egyre forrób lett.  Eltoltam magamtól és kezét húzva mentem fel vele az  emeletre egyenesen a szobájába. Az ajtót bezárva magunk után löktem le Christ az ágyra. Nem bírtam magammal és már amúgy is rég voltam pasival szóval ez is rátett az alkohol mellet. Chris fordított a helyzetünkön ezzel maga alá fordítva. Nem csókolt meg csak nézett rám amit nem nagyon értettem. Hiába próbálkoztam közel húzni magamhoz nem ment. Csak lesett. Mi a fasz baja van?!
- Olyan gyönyörű vagy. -szólat meg. Na jó elég volt. Mi van vele? Csak azt akartam, hogy megdugjon erre elkezd lelkizni. Lelöktem magamról és kimentem vissza a buliba. Ha Chris nem tud mit kezdeni velem akkor keresek mást.
Elég sok helyes csávó volt a bulin. Megfogtam egy csávó kezét és elkeztem behúzni a táncoló izzadt testek közé. Elég erotikus táncot lejtettem neki mivel sok másik pasi is engem figyelt vágyal a tekintetükben. Az ismeretlen partnerem felé fordúltam és ajkaimat gyorsan az övéire nyomtam. A kezeit fenekemre fezette és erősen belemarkol amitől muszály voltam a csókunkba nyögni. Szinte már ott elkeztük egymást vetkőztetni. Nagyon jól elvoltam az ''áldozatommal'' de mint már annyiszor mondtam. Minden jónak vége kell hogy érjen egyszer. Egy erős kart éreztem meg karomra fonódni és egy erős rántással kihúzott partnerem vándorló kezei közűl miközben a másik kezével elökte tőllünk. Arra se hagyott időt, hogy megnézzem ki lehet ez az őrűlt aki csak úgy tönkre teszi a szépnek igérkező estémet. Csak maga után húzva mentünk teljesen egy halkabb szobába ahol csak hangfoszlányokat lehetett hallani a zenéből. Kurva sötét volt a szobában, de lethet, hogy jobb let volna ha ez így is marad ugyanis mikor feloltódott a lámpa Chris dűhös tekintetével találtam szembe magam.
- Ahh Chris mi a fasz bajod van? Normális vagy most miattad úszott az esti
szórakozásom.- néztem rá én is mérgesen.
- Én velem mi van? Veled mi van? Blair úgy viselkedsz mint aki megőrűlt. Nem emlékszel, hogy nem olyan rég mi tőrtént volna köztünk? Komolyan neked csak egy '' áldozat'' lettem volna? - hangjába hallatszott a komolyság és a csalódotság. De ezt per pillanat leszartam olyan dűhös voltam rá.
- Miért, mit kellet volna tennem? Te voltál akkor ott. Nem tehetek rólla, hogy
ilyen jól nézel ki és egyszerűen megkívántalak. - feleltem neki nemtörődöm hangon. Mintha ilyet mondani minden napos lenne.
- Részeg vagy Blair . Nem tudsz értelmesen gondolkodni és te a legelső embert akit meglátsz lekapod és hagyod, hogy azt csináljon veled amit akar? - arca eltorzúlt kijelentésére és hangját is feljebb emelte.
- Nem igazán érdekel, hogy mit mondsz. Csak jól akartam magam érezni. Miért kell engem folyton irányítani? Hagyon engem mindenki békén ne szóljatok bele az én tetves életembe. Főleg te ne Chris. Esküszöm bánom a napot mikor Shop bemutatot minket egymásnak. Már másnap megfolytottam volna őt amiért egy akkora seggfejjel kellet lennem mint te. - vágtam hozzá keményen a szavakat rezzenéstelen arcal már én is fentebb emelve a hangomat. Chrisnek elakadt a szava. Nem tudott mit hozzá szolni a kitörésemhez.
- Én is így gondoltam.- értetlen arckifejezéssel nézett rám -, hogy bekussolsz. Én is így gondoltam. Hadj békén Chris. - indultam volna ki az ajtón mikor Chrisnek az a nagy pofája ki nem nyílt és belém nem döfött volna mégjobban.
- Tudod ha Shopie most itt lenne és látná, hogy mi lett belőlled biztos vagyok benne, hogy csak szánalommal nézne rád amiért ilyen kurva lettél. Már csak azért is mert Shop utála az olyan nőket mint amilyen te vagy. - ha eddig nem voltam ideges- ami nem igazán mondható el- most kurvára felment bennem a pumpa.
- Hogy jösz te ahoz, hogy a szádra feszed Shop-ot. Mintha te jobb ember lennél. Nem is emléksze már, hogy Shop miattad ellenezte az ilyeneket. Végig kellet néznie ahogy Darren-el buliztok és folyamatosan vitted őt csajozni miközben Shop volt a barátnője. Nekem sírta ki minden egyes este a lelkét amiért szakított a barátjával miattad. És ezt soha nem is bocsájtotta meg neked. Te undorító féreg. - szinte már önkívületi állapotban voltam. Torkom szakattából ordítottam a képébe a végére már be is rekedtem. Undorottam tőlle. Hogy mer egyáltalán ezek után még csak rá gondolni. Úgy tűnik a szavaim súlyossága hatottak rá. Láttam rajta, hogy benne is megy fel az ideg és kitőrni készűl.
- Ha Shop itt lenne biztos vagyok benne hogy rád nézne szánal....
- SHOP MEGHALT A KURVA ÉLETBE. NEM TUDOD FELFOGNI. FOGADD EL, HOGY Ő MÁR NINCS KÖZTÜNK. - nem hittem a fülemnek. Ennyi volt. A szemembe lévő könnyek előtörtek ahogy a szavakat torka szakattábó a fejemhez vágta. Keztem magam egyre rosszabúl érezni de nem csak a vezekedés miatt. A pia egyre inkább kikívánkozott belőllem.
- É..én... mindjárt behányok. - ennyit tudtam mondani félre löktem Christ és elkeztem futni a legközelebbi wc felé. Éppen, hogy oda értem már jött fel az összes pia amit a mai nap folyamán megittam. Szerintem még a délelőtti sör is visszajött. Christ jött be. Legulolt mellém és segített felfogni a hajam miközben nyugtatás képp simogatni kezte a hátam.
- Ne...ne nyúlj.... hozzám. - alig tudtam kinyögni ezt a pár szót is olyan gyenge lettem és persze a feljövö alkohol is még jobban kitőrt belőllem. Úgy néz ki igen csak a wc fölött fogok ma éjszakázni. Valószínűleg holnap lesz még egy menetem Chrisel és olyan szinten szarul fogok lenni mint eddigi életembe soha ezután a veszekedés után. Ugyanis Chris elérte, hogy az eddigi érzések amiket sikeresen eltűntetett egy kis időre azt most megint visszahozza. Fájdalom, magány, csalódotság, HIÁNY.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Mivel nincs chated, ezért ide írtam!? -remélem nem baj- Igen, szívesen benne vagyok a cserében, nálam már kint vagy!:) http://furcsaa.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Semmi :) köszi már te is. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Mivel nincs chated, ide írok. Benne vagyok a cserében. Mehetne mindkét oldalammal?

    http://morwen-tortenetei.blogspot.hu/
    http://morwen-and-annpearl-blog.blogspot.hu/

    Én már kitettelek.

    Üdv

    Morwen

    VálaszTörlés